DZIECI

Projekt bazowy “Kaleka czy COOL-awy” nagrodzony Europejską Nagrodą Obywatelską (część wykładowa z filmami oraz empiryczna z wcielaniem się w rolę).

Zakres merytoryczny:
(informacje i odpowiedzi na pytania, zdjęcia i filmy, scenki i ćwiczenia angażujące uczestników):

– pies terapeutyczny;
– osoby niewidome i pies przewodnik;
– osoby niesłyszące i pies sygnalizujący;
– osoby na wózkach i pies asystujący.

Proponujemy, również, przeszkolenie nauczycieli, pod kątem nauczania dzieci o niepełnosprawnościach, m.in. z wydaną przez nas Edu-Kolorowanką „Różny jest ten Świat – OzN” (rys. Marta Frej i Katarzyna Sołtys Kassol) – (PRZEJDŹ DO EDU-KOLOROWANKI ) 


PSY SERWISOWE: zobacz ( link )

Włącz głos, zobacz i posłuchaj:

Zastanawialiśmy się czy dzieci w przedszkolu dobrze pojmują problem krawężnika w kontekście wózka. Zobaczcie jak tłumaczy to mały Franek. Spytaliśmy Franka dlaczego nie można wjechać do czerwonej restauracji wózkiem,a dlaczego można wjechać do zielonej? #eduwarsztaty

Opublikowany przez Towarzystwo Przyjaciół Szalonego Wózkowicza na 20 kwietnia 2016

Czcionka
Kontrast